Yemek yeme saatim 3 saatte bir :) karnım acıktığında saat tahmini yapıyorum hımm üç saat olmuş açlık sinyalleri veriyor diyorum doğru çıkıyor:) ama az yediğim Hatta yiyemediğim için kilo sıkıntım yok .hamileliğin başından beri böyleyim 23 haftalığım 1 kilo aldım. Yarım kilosu bebekte.