ebrucetin Kızlar ben sürekli soluma yatıyorum sola yata yata hissetmiyorum sol tarafımı 6 aydır böyle yatıyorum siz nasıl yatıyorsunuz birde hep böyle sola yatınca acaba bişey olurmu sıkışırmı bebeğim düşüncesi var ?
Mrvcnn ebrucetin bende sola yatmaya çalışıyorum sürekli gece bi kalkıyorum sırt üstüyüm ya da sağa dönmüşüm sola yatmak iyi diyorlar kan dolaşımı vs icin falan ama öyle kalamıyorum 🤷🏻♀️
Minikkusum_ ebrucetin aynı haftadayız bende çoğunlukla sola yatıyorum ama sağ tarafa da yatıyorum yani sürekli sola yata yata omzum tutulmuş sürekli değiştire değiştire yatıyorum sağ sol