Arzu_54 ben aldım canım güzel kumaşı var memnun kaldım ama takım aldım gecelik sabahlık alt bide üst olarak aldım kumaşı iyi ama alt pijamasını bi on dakka giydim oturdum kalktım biraz sanki hemen diz verdi gibi duruyor kumaşı iyi ama sanki çabuk diz verecek gibi duruyor