Nurorhn Duygukc Evet benmde bulundugum ilcede hastane bos doktorlar yok hic bir hastaya bakilmiyorr. Ama bana bi bilgilendirme gelmedi iptal veya dgil diyee
Byzb1 Nurorhn acil durum dışında evet iptal miş ve arkadaşıma mesaj ya da herhangi bir bilgilendirme yapılmadığı için gitti fakat kabul edilmemiş . Eğer arama şansınız varsa hastaneden bilgi alın boşuna gitmiş olmayın :)
Nurorhn Byzb1 Bende bi arkadasim yeni gitti poliklinikler kapatilacakmis diye duymus 1 hafta once, buyuk ihtimal benmde iptal olur 😑
Mervekkc Arkadaşlar kimse burda sesimizi duymuyor bi kampanya başladı sizde katılın cimere yazın istek öneri olarak cimere yükleniyoruz sokağa çıkma yasağı gelsin diye lütfen sizde sosyal hesaplarımızdan paylaşıp yardımcı olun
Buusercik Benimde randevum iptal edildi bugün yeniden aldım 36+5im ameliyat kanların alınacak çünkü yoksa ben de gitmezdim mecbur olmadıkça
azinsan-azesya35 Duygukc ne kadar saçma yani arkadaşın virüsten değil de kanamadan ölse kim vercek hesabını acaba
Nurorhn [silindi] Benimde 3 lu tarama doktorlar mecburi demiyor zaten belki iptal olur benimde, ama bende 1 bucuk aydir hic kan ultrason vermedim o yuzden gitmek istiyodum acikcasi
Nurorhn Nrs1234 Anladm cnm bende ankaradayim da iptal olacakmis poliklinikler diye duydum giden bir arkadasimdan ama iptalmi degilmi bet bilmi edinemedm
perihankrkya Nurorhn iptal olsa sms le bilgilendirirler di cnm. Ama esim ariycam sorucam doktora falan diyo benim esin arasın sorsun cnm doktoruna
Nurorhn perihankrkya Devlet hastanrsi canim doktor arayamayiz ama hastanenin elbet numarasi vardir oradan aramayi dusunuyrm bende
Kuzucuklarim Nurorhn hastanelerde once ne icin geldigin sorulup gerekli gorulurse kabul ediliyo diye duydum ama emin degilim.Benimde 2 hafta icinde setayliya girmem lazim ama gitmicem evde 2 kizim var riske atmak istemiyorum.
Nurorhn Kuzucuklarim Evet cnm evdekiler icinde Risk haklisin. Benm her gittigimde direk saatimde aliyorlardi ve hemen isimi halledip cikiyordum. Yine onlemimi alip oyle yaparim diyorum ultrason vs maksimum 30 dk surer hastanr icindeki işim diye dusunuyorum 🤷♀️