Buseeeee Arkadaşlar pelvik ağrısımı oluyor göbeğimin altı kasık vajina üstü arada biryer yürüyemiyorum sanki çekiyo ağrı sizde durumlar nedir bunu yaşayan varmı
Merve3333 Buseeeee ben 33haftayim aynı durumdayım sizde olması çok normal.kalcam agriyor vajinam sürekli idrara çıkıyorum su içmediğim halde.gobegim küçücük ama öyle sert ki yürüdüğüm zaman sürekli göbeğimi tutuyorum sanki bebek asagiya cekiyormus gibi kasılan bir agri.ve sürekli sancı var sürekli belim kopuyor gibi.gun içinde okadar yoruluyorum ki ağridan 😔ayy ne konuştum çenem düştü
caglahrsn O kadar yoruldum ve bunaldım ki bu ağırdan, magnezyum içiyorum genede bi faydası olmuyor 37 haftalık gebeyim bebeğim bir an önce gelsin diye dua ediyorum 😪
Ozremi caglahrsn magnezyumu doktorun biraktirmadimi sana ? Bana 36da biraktirdi dogumu geciktirdigi icin
caglahrsn Ozremi ya hayır bıraktırmadı , bırakınca da ağrılardan nefes alamıyorum zaten bu salgın virüs falan derken doktoru arayıp sezeryan olmak istiyorum mu desem diye deli gibi düşünüyorum yavrumu kucaklayıp eve getirmek istiyorum bir an önce
Ozremi caglahrsn aynen bende öyle düsünüorum ama sezeryanda olmak istemiyorum karisik duygular icerisindeyim .. magnezyumu sor bi istersen yinede bana dogumu geciktirir kasilmalari engelledigi icin dedi doktorm
Buseeeee Evet yürümek yerimden kalkmakta cidden zorlanıyorum sabki birşey kopuyo gibi bir ağrı giriyor bacağımı zor atıyorum