GulcanYvz doktorum bana normal olduğunu söylemişti,hamilelikte sindirim yavaşladığı için gaz sıkışma problemleri ve sadece bir haftada bile bebişler çok değişip geliştikleri için rahminde büyüdüğü ve buna bağlı kaslarda gerilme çekilmeler olduğunu söylemişti.Böyle bişeyse normal tabiki ama senin yaşadğn tam olarak aynı mı o var