BozAilesi canım benimde 18.haftada görünmüştü o parlaklık, normalde beyhekimde Sedat umura gidiyorum ama detaylıya adatıpta Prof dr Bülent duran’a gittim gayette memnun kaldım. Ocak ayında 400 TL vermiştik.
15-20 dakika kadar baktı, hatta parlaklık var diye kalbine defalarca baktı ama tek başına hiç bir anlam ifade etmez bu parlaklık dedi. Normalde down sendromuna işaret deniliyor ama başka down sendromu bulgusu yoksa tek başına hiç bir anlamı olmayan bişeymiş. Mesela Bülent bey ense kalınlığına burun kemiğine kol kemiğine vs hep baktı başka down sendromu bulgusu yoktu herşey normaldi o yüzden korkmanı gerektirecek hiç bişey yok dedi. Şuan ben 33.haftamdayım 30da kontrole gittiğimde parlaklık gitmişti. Umarım sende iyi sonuçlar alırsın, detaylı için de Bülent beyi önerebilirim bir araştır istersen.