fundaezgii Emrah kızıldağ doktorum çok memnunum karşılaşabileceğiniz en iyi doktor inanın 30.haftamdayım iyiki onunlayım
Idilsmom fundaezgii doktorunuz hangi doğumu destekliyor. Bende 31 oldum gittiğim dr sezeryan yanlisi ben normal dogum istiyorum
fundaezgii Idilsmom ikisinide destekliyor hasta hangisini tercih ederse açıkcası :) ben sezeryan istiyorum dedim tamam dedi ama normalde doğurtuyor tercihinize bağlı