PnarAkbulut Acil yazın lütfen 38+0 hamileyim çok ağrım var belimde ve karnımda çok sancı var herhangi bir kanama su gibi bişey olmadı ama 2-3 saattir sancım var Bebek hareket ediyor sürekli karnımda korkmaya başladım Doğum belirtisi olabilir mi
Babies16 Sancilariniz duzenli araliklarla geliyorsa ve sıklasiyorsa dogum olabilir.illa suyun gelck diye bisey yok cnm