Selam kızlar. Gecen hafta gittigimde (35 haftalık) bebek 3.000 gr. Di. Bu hafta gittiğimde (36 haftalık) 2.750 gr geldi. Bu neden olur? Bebek zayıflamış mı oluyor yoksa ultrasonda boyle hatalar oluyor mu? Dr da kilo almamıs dedi. Ama ultrason kagıdında gördüm sonucta. Birde bebegın euyu azalınca ne oluyor?