Kaçıncı haftada doğurdunuz haydi herkes doğum haftalarını yazsın 😊
Yeni1bai 38+1 haftaligiz ama hala doğurmadım 😀😀
Yeni1bai 37+2 bekliyoruz 😂😂
Yeni1bai 42. HAftada doğurdum 🤣
Yeni1bai 9 Aralık 2019 Saat 20:10 da 38+4 te doğurdum💃
Cengizenhar2020 benim 37+3 az kaldı merak ediyorum ne zaman doğurucam 😊
Yeni1bai Bende çok merak ediyrm ilk gebelik bide haftaya gidicm belki gün verir 🤲🤗🤗
Cengizenhar2020 hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Yeni1bai Amin inşallah canım
38+1 kendi sancim , 37+5 suni sancı :)
İlkini tam 39 haftalıkken doğurmuştum umudum bunda da öyle ☺️
💖08.03.2020💖 37+2 💖22.45 💖 çok şükür sağ salim oğlumu kucagima aldım 🙏🙏
Yeni1bai sata gore 38+3 ama gec dollenme, 37. Haftamdi