nesli-34 kıyamam daha yenisin ☺️ Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin . Eğer korkuyorsan şöyle söyleyeyim kanaman baş dönmen tansiyon yükselip inmen yok ise hiiiç endişe etme rabbim sağlık sıhhat veriyor bebişlere bugünler geçsin görürsün inşallah 🙏 bu aralar mikrop kapmamak için dikkatli ol Allah korusun