Hilaluur01 Kızlar iyi akşamlar 1 aylık bebeğim var asla doyuramıyorum doktorum mamayla besleyebilirsin günde 2 -3 kere dedi ama anne sütünü asla kesme dedi aptamil aldım istemedi çıkardı hep bebelac aldım kustu hep tecrübeli anneler yardım edebilirmisiniz?
Noyan_annesi Biz de esema kullanıyoruz yaklaşık bir aylık bebeğimiz var kardeşimin. Akşamları veriyoruz ne yazıkki