cnntylmz bende 5 haftalık hamileyim 4 gün önce beyaz akıntı ile karışıl geldi hemen beta istedi doktor yükselmişti şükür progestan verdi sabah akşam onu kullanıyorum bazen bitti diyorum sonra belli belirsiz geliyor bende kimyasal gebelik yaşamıştım endişe ediyorum bugün tekrar beta yaptım güzel yükselmiş çarşamba günü keseyi görmeye çağırdı inşallah tamamen biter de bu lekeler içimiz rahat eder 🤦♀️