Esarikay haklısın siparişi vermek lazım galiba ramazanin icinde. Tabi önce karar vermek lazım ben istediğim beşiği biliyorum ama biraz magazadan da bakmak istemiştim gözümle görmek internet alışverişine güvenemiyorum ama böyle giderse mecbur sipariş edicez. Dolabı da marangoza sipariş etmeyi düşündük onu ramazda vermek lazım.