Benimkide decaviti önermedi şimdilik vegaferon hap ve magnezyum hapı kullanıyorum çünkü hem d vitamini eksikliği halsizlik hemde şuan eklem ağrılarımdan ötürü birazda el ve ayaklarda ödem oluşuyor . İyi geliyor açıkçası çünkü nekadar etgil sebze ve meyve yesekte vücutta iki kere çekim yapılıyor yeterli olmuyor takviye bence şart 😁 birde omega 3 kullanyrum ara sıra oda balık tüketmediğimden