Emirhan3437 5 Mart ta dondurulmuş tek embriyo transferi oldu 16 sında test yaptırdığımda beta 740 çıktı 2 gun sonra tekrar yaptırdım 2556 çıktı sizin değerleriniz nasıldı bu kadar yüksek çıkınca çok tedirgin oldum
Aysegulyeter Emirhan3437 cnm benimde degerlerim yuksekti ama tek gebelik olustu. Korkma bi sknti yok. Yuksek cikma ihtimali oluyor. Hayirli olsun gozun aydin cnm.
hemsireanaa Emirhan3437 embriyolar bölünebiliyo bazen☺️Ama korkma bence bazılarının yüksek betaya rağmen tek gebelik oluyo