Merhaba, 26+4 teyim göğsümden süt mü onu da bilmiyorum sıvı gelmiş ve atletim meme ucuna yapışmış vaziyetteydi az önce, normal mi bu acaba, sizlerde yaşadınız mı? 2. gebeliğim ama hiç böyle bir şey hatırlamıyorum bu haftalarda, erken doğumu falan tetikleyen bir şey mi acaba, korktum biraz.