Selam kızlar salı günü sezeryan olucam bebeğim dönmediği icin ilk hamileligim çok korkuyorum sezeryan dogum yapan var mı ameliyat sırasında neler yasiycam beni neler bekliyor herseyi hissediyosun diyolar ama acı yok diyolar baskı falan hissedecekmiyim anlatırmısınız bana