ilkbahar Muhe benim de o dönemler yan ağrılarım oluyodu karnımda da şişkinlik ama idrar yolu enfeksiyonu varmış… Antiseptik ilaç verince doktorum geçmişti 🙂
mmylmz Muhe gaz ve hazımsızlık oluyor bu haftalarda. bende 9+3üm aynı şeyler yaşıyorum çok normal canım