Merhaba 25 haftalık hamileyim dün akşamdan beri karnımın sağ tarafına feci bi şekilde feci bir şekilde kramp giriyor ne sağ tarafa dönebiliyorum ne sol tarafa olduğum gibi kalıyorum nedeni nedir sizce doktora görünmeli miyim sürekli olmuyor 2 defa oldu bi dün gece birde şimdi uzun sürüyor