Kızlar 34.haftamdayım doğumuma az kaldı Allahın izniyle minik bir erkeğim olcak😊 bugünlere kadar normal doğum istiyordum sezaryene hic bir zaman sıcak bakmadım yalnız normal doğumda bebeğin kafasını Vakumla cektiklerini ve bu yüzden ilerde bebeklerin beyinlerinde bi sorun olduğunu duydun cok korktum 😔 her normal doğumda bu böylemidir yoksa zorunlu kaldıklarında mı vakum kullanılıyo lütfen akl verin 😔😔