kubra1997 Canım benim bebeklik, çocukluk dönemimde saçlarım aşırı cansızmış, yıllarca da çıkmamış zaten 😊 13 yaşıma kadar hep kınalıydım, hiç kendi saçımla kalmadım. Şimdi herkes nazar eder saçlarıma, ne kadar güzel der her gören. Anneme göre sebebi bu kına 😊 He boyalıyken ve yakın yaşlarımda hiç yakmadık. Hele hamilelikteki durumunu hiç bilmiyorum. Normal bir zaman olsa bir saniye düşünme yak derdim. Ben kumralım saçlarım baya açık kestane, kına ile bordo gibi oluyor böyle parlak, koyu. Aman dikkat et hint kınası filan değil asla, yeşil böyle hacı kınası. Bir de içine çay koyardı annem, böyle farklı renklere farklı tarifler var. Sen yine hamilelik durumunu araştır mutlaka 😊