Hayirli cumalar anneler,
ben 24+3 gunluk hamileyim ve belcikada kaliyorum iki gundur karin agrim ve bel agrim var normalmi? Bugun sicak su ile biraz uzandim ve rahatlamistim. Simdi bulasik yikadim yine agrim geldi alt belim ve karnim agriyor.. neden olabilir? Bebegim cok hareketli sukur akintim filanda yok ama insan korkuyor 😞. Doktorumu aradim acan olmadi malum burda hayat durdu virusten dolayi oylesine gidemiyoruz da.. rabbim yardimcimiz olsun..☹️