Anneadayi2 Merhaba bayanlar bugün progestana başladım baş dönmesi ve konuşma bozukluğu yaşadım benim gibi olan veya başka bir yan etkisini yaşayan varmı?
idm Anneadayi2 evet bnde kullandm agiz yoluyla aldiginizda yan etki yapiyor fitil olarak alttan atın hic yan etki yapmiyor herkes bu sekilde kullaniyo
Ayse2804 Anneadayi2 bende 10 gündür kullanıyorum sabah akşam içiyordum sersemletti çok fena halsizlik yaptı doktoruma dün söyledim vajina yoluyla alabilirsin o zaman dedi sizde o şekilde deneyin isterseniz
Sonsuzkez1 Ağız yoluyla alındığında oluyor. Doktorunuza sorun isterseniz vajinal alın. Ben vajinal olarak alıyorum 4 aydır kullanıyorum hiçbir etkisi yok.
Betulbekil Anneadayi2 evet iki şekildede kullanıyo o ilaç genelde vajinal yolla tavsiye ediyorlar yan etkilerini yaşamamak için
CananAkdag Anneadayi2 Ağız yolu ile alımda bu etkileri yapıyor ama malesef doktorlar bunu söylemiyor doktorunuza gidip yan etkileri söyleyin bu ilaç fitil olarak alındığında yan etki yapmıyor ve daha iyi sonuç veriyor
yagmur91 Ben ağız yolu ile aldım. Benimde 2. günüm kullanalı. Bir yan etkisi olmadı. Herkes başım dönüyor dedi. Ben vajinal korkuyorum o yüzden yapamadım. 2 saat vijanal yapınca kalkmıcakmışsın ben her dk WC çıkıyorum.
Ask_H Anneadayi2 canım 6. Haftadan 12. Haftaya kadar kullandjm günde 3 defa midemi maffederdi bitkisel hayatta gibiydm hele o pruloton yok mu ayyy o daha beter… canım vajinal al yada gece yatmadan iç uyu gün içinde alma ben günde 2 defa vajinal 1 defada gece ağızdan alırdım