Canım bende de çıktı hemde doğumuma günler kala doktora mesaj attım hemen çünkü çok kötüydüm ağladım resmen
Procto glyvenol kullan ama yarın mutlaka genel cerrahi görsün dedi hemen kremi aldım acısı geçti genel cerrahiye gttim daflon diye hap yazdı 2-3 gün kullandım oda yatıştrdı iyi geldi sonra doğuma gittim zaten doğumdan sonrada kullandım devam ettim geçer gbi oldu bıraktım şimdi gene çıktı ilaca başladım ilacı 4 ay kullan dedi emzirirken kullanılıyomş