Selam kızlar 🤗
Bu ay yumurta geliştirici 10tane ‘Menopur’ iğne kullandım. Ayın 10unda çatlatma iğnesi vuruldum. 3 tane test aldım. Bugün iğneden sonra 10.gün kızlar testim nasıl?
10dk da hayali çizgi oldu. 15. dk çektim fotoyu acaba 10.gün öğrenen varmı? 🥰
Yoksa hala ilacın etkisi olabilirmi?
İki gün sonra tekrar yapıcam onuda paylaşıcam. Yorumlarınızı bekliyorum 🥰💙
http://hizliresimyukle.com/image/DgLWb