Kızlar çarşamba günü şüphe ile doktora gittim ve 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim . Kan tahlilinde Beta HCG 1600 çıktı ve doktorum cuma günü saat 17.00 da tekrar kan vermen lazım ve sonucun da 3300 çıkması lazım dedi. Bende bugün 5 de gidip kan verdim sonuçlar 2 saate çıkar e nabızdan bakın dediler, doktorada yarın wpden sorabilirsiniz gelmeyin dediler her neyse işte bende e nabızdan baktım sonuç 4192 doktorun söylediğinin epey üstünde acaba neden olabilir normal mi 🤦🏼♀️