cocukgelisimcielmas canım gördüğün gibi bilgi sahibi olan herkes aynı şeyi söylüyor bende iki düşük yaptım ilki kimyasal oldu üç haftalık öğrendim 67 çıktı değerim ve iki kat artmadı. İkinci de 4 haftalık falandı 567 çıktı yine iki kat artmadan 1120ye kadar yavaş yavaş çıktı kendiliğinden düşük yaptım. Şimdi yine hamileyim 5 haftalık. ve adetim 2 gün geçtiğinde değerim 423dü yine 4 haftalık falandı yani sen hiç araştırmadın mı neye göre değerim düşük dedin anlamadım bence 4 haftadan daha büyük bebeğin. Son adet tarihin neydi? 2 gün sonra kan ver 1500lerde olursa bi sorun olmaz kesede gözükür inşallah ben 5. Haftada karından gördüm keseyi