Dalciesra Herkese merhaba 23 haftalık hamileyim ve ilk bebeğim Trendyol dan sürekli indirim takip edip toplu alışveriş yapmaya çalışıyorum son günlere bırakıp zorlamasını istemedim size şunu sormak istiyorum unıbaby Sensitıve 32 li hassas ıslak mendil ve yenidoğan ıslak mendil arasında bariz fiyat farkı var elbette bebeğim için en sağlıklısı neyse onu alacağım çevreme sorduğumda yenidoğan Alman şart değil zaten hassas ciltler için alıyorsun diyorlar ne yapmam gerekiyor kullanan anneler yardımcı olursa sevinirim bi çok konuda takip edip tecrübeli annelerin fikrine bakıp karar veriyorum şimdiden teşekkür ederim hepimize şu kötü günleri atlatıp sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah Rabbim 🙏
Scorpion Bende bugün eşime söyledim. Uni baby deyerjan ve yumşatıcısını. Aleoveralı serisini kullanıcam. Ablam 40 gün önce doğum yaptı memnun gayette. Üstelik migros sanal markette suan 13.95 yumşatıcısı. Deterjan ise 29,05 ☺️
Degisken Sanki bu konuyu abartıyoruz biraz. Bundan 10 yıl öncede ıslak mendil kullanıyorduk bebeklerimize evet alkolsüz olanı alıyırduk şimdi yeni doğanlar çıktı onlara yöneldik. Ben 3 paket izotonik sulu aldım sadece şimdilik. İlk kızımı pembe unibaby ile büyüttüm.yine bebek için olanı alıcam