Kubra67 Momyy91 19 haftalikken yapildi 1 ay sonra bida var demisti simdi 10 nisanda 2 ci asimi olcam dogumdan sonra 1 tane daha varmiş
dilanhayat27 Ben iki gün önce yaptırdım canım 18 haftada gel demişdi sağlık oçagı bir gün önceden arayıp hatırlattılar
dilanhayat27 Ben iki gün önce yaptırdım canım 18 haftada gel demişdi sağlık oçagı bir gün önceden arayıp hatırlattılar
diloscn Aşının yapıldığıı yer moraran var mı bnm yuvarlak şekilde morarmış 3 gün oluyo yaptıralı 18 haftalığım
Kubra67 diloscn çok siserse kizarirsa gel soguk uygulamasi yapcaz dedi birazda agrin olablr dedi ama bende hic birsey olmadi