SekerMerve bak benım egzamam çok ilerlemişti erkek eli gibi olmuştu elim.çatlak nasır dolmuştu.sana farmasıden aynısafa çiçek özlü krem tavsıye edıyorum.bana da cok önermişlerdi ben almadım.herseyı denedım gecırmedı.o kremden aldım sonunda istemeye istemeye.daha 3,4 kullanımda farkı gordum.bebek gibi oldu ellerim.1 haftya tamamen gecti.şimdi yine alcam galıba.çok kaşınıo ellerim.sana da şiddetle tavsıye ederm.tamamen doğal❤️