Anrebasum Gzmbzks 😊 Maşallah bebişe o kadar önleme rağmen kendi kendini büyütmüş🤗 benim de 1290 gramdi 28+5 de. Simdi 32 de gidecegim bakalim kac olmuş 🙏🙏
Gzmbzks Anrebasum Sizede maşallah teyzesiiii rabbim kucağına almayı nasip etsin 💕 Bana doktorum bu günden sonra 2 haftada bir yapicaz kontrolleri dedi sizinde öylemi acaba
Gzmbzks Seymabebgm Oy masallah bir tombiş daha varmış buralarda 💕👼 Bende özel muayene olmasa zor giderdim canım rabbim bu günlerde kimseyi düşürmesin hastaneye bende her gün dua ediyorum safra kesesi sancim tutmasin diye salı günü çıktım çünkü hastaneden 5 gün yatirdilar
Anrebasum Gzmbzks Yok canim bana 28 de , 32 de gel dedi. Sonra sıklaştiracagiz dedi. Sali gunu randevum var bakalim kac haftada çağıracak.
2kizanasi 28de 1300 küsür demişti doktor, bize de tombiş dendi, başından beri de haftası önde doğum için endişeliyim yoksa sıkıntı değil de 🤦
Gzmbzks 2kizanasi Şimdi kac haftalıksın canım normal doğum mu düşünüyorsun. Kilo doğumu tetiklermi ki 🤔
2kizanasi Gzmbzks şuan 30+4 teyim, kilolu olursa yani 4 üstü, normali göze alamıyor doktorlar, ki ben çok istiyorum normal olsun 🤷 Detaylıda 4,200ü bulur doğum kilosu demişti, Bakalım nasip
NurGrlek 2kizanasi doktorunuzun tecrübesi ve ultrason cihazina bağlı biraz kizimda 500gram fazla demişlerdi 4 Kilo dediler 3.500 doğdu oğlumda 4 Kilo doğar dedi doktorum tam 4 Kilo doğdu 🙂
kitapkurdu Gzmbzks benim ki de 1450 gramdı 28.haftada. Şimdi 32olduk 2200 gram olmuş. Doktorum yemene dikkat et yonsa doğum şeklini etkileyebilir kilosu dedi
Ceylan35 kitapkurdu çok merak ettim benim bebise zayıf azıcık ne yiyosunuzki muz ceviz kasar süt dışında ?😂
Dilan3eymenn Cumaserife 20 haftalık ken 2 kilo olmaz yanlışınız var canm 😊20 haftalikken 700 800 gram hatta daha azdır kilosu
2kizanasi NurGrlek Hiç bilemiyorum detaylıyı yurt dışında yaptırdım kendi doktorum değildi son ne olur artık 🤷