Kızlar yaklaşık 2 gündür adet sancısından birazdaha şiddetli ağrım oluyodu bugün doktora gittim 1’5 cm açıklığın var dedi ve sancı seviyemde 130 lardaydı hep ebe dedi hissetmiyomusun bişey dedim hayır 😀 suyum yada nişanım gelmedi ama şimdi aşaya basıyo beni bu durumu yaşayıp doğum yapan varmı bide sancıyı hissetmiyosam kolaymı olacak doğumum 😞