Zennur 110 civarı çıkıyor nabzım yarım saatte bi ölçüyorum sorun olur mu bebeğe zararı olur mu 23+2 haftalık hamileyim
tugbaayaz Zennur ben 130 u gördüm ve hamileliğimden beri 110 dan aşagı düşmüyor hep arasında gidip geliyor korktuk kardiyolojiye gittik bi sorun çıkmadı kendi doktorumda kalp daha fazla kan pompaladığı için yüksek normal dedi bende 18 haftalık hamileyim
iremnurkilic Zennur benimde nabzım çok yüksek ölçmüyorum ama çarpıntım oluyor çok fazla. Elimi boynuma koyduğum zaman çok hızlı attığını hissediyorum. Hatta özellikle uzandığımda hissediyorum. Sizde çarpıntıda varmı peki?
Zennur tugbaayaz ama ben alışık değilim sanırım kafam patlayacak gibi şuanda yatıyorum zaten ve tansiyonum da düşük açıkçası korktum biraz