Gokce_ Kızlar çalışamaz raporunu istediğimiz zaman alabiliyor muyuz yani haftamızın dolmasına gerek yok değil mi 32. Haftadan sonra ? Ücretsiz izne çıkarıldım ne yapacağım bilmiyorum
sukranaslier Gokce_ bende çıkarıldım bu gün raporumu başlattım canım 35. Haftadayım zaten fabrikada iki hafta kapandı
Esratpll Kızlar bişi sorucam ben yenı başladım çalışmaya 8 haftalık gebeyim 32 haftaya kadar calısırsam bende rapor alıp ucret taleb edebılıyormuyum en son sigorta cıkısım 2017