Bsra1998_ Kizlar merhaba bana duphaston be yasmin verdi yasmin bildiğim kadarıyla doğum kontrol hapı ve bebek istiyorum dedigim halde bu hapi verdi doktor kullananlar varsa yorum yapabilirmi ?
cansel30 Bsra1998_ ne şikayeti ile gittinizde doğum kontrol hapı verdi bana da tüp bebek tedavisi olurken bi ay vermişti doktora sorduğumda rahmini ve yumurtalıklarını dinlendireceğiz o yüzden demişti belki öyle bişeydir
Sedos2020 Bsra1998_ canom duphaston güzel bir adet söktürücü ama aynı zamanda gebelik oluşursada sımsıkı tutunsun diye rahmi uygun hale getiriyor ,yani gebelik varsa tutunmasını yoksa adetinin güzelce sokmesini sağlıyor
Bsra1998_ cansel30 cocugum olmuyor benim 1bucuk senedir polikistik over var ve buda adet duzenligi yapiyor adetimi duzenlemesi icin duphaston verdi 3ayda dogum kontrol hapi kullancaksn dedi
Hll34 Bsra1998_ canım bende de polikistik over var ergenliğimden beri ağustos ayında devletteki doktorda bana yasmin verdi ve ben kullanmakta şüphe ettim çünkü benim adet düzensizliğiö kilo kıllanma vs. Problemlerim yoktu özele gittim özeldeki doktorum kesinlikle yasmin kullanma senin zaten hiç cocuğun gebeliğin yok polikıstik overle hamile kalan cok hastalarımız var sadece süreyi uzatıyor 6 ay içinde olmazsan gel dedi vr ben üç ay içinde hamile kaldım bence ortam biraz düzelsin tekrar 2. Doktora git danış yasminin yan etkileri de cok fazla çünkü damar tıkanıklığı bile yapıyor hatta bir yazar bayan öldü yasmin damar tıkanıklığı yüzünden
Dunyam17 Polikistik over hastalığında adet düzensizliğinin yoluna girmesi için veriliyor doğum kontrol hapı, tedavinin bir parçası,muhtemelen önce kistlerinizi düzene sokmak ve sizi gebeliğe hazırlamak istemiş doktorunuz
Zynq Bsra1998_ Hiç bir sakınca yok cnm merak etme, ben 3 yıl kullandım.. Doktorlar sakıncası olan bişeyi kullandırtmazlar.
Bsra1998_ Hll34 ama ben polikistik overn herseyini yasiyorum killanmam kilom hepsi var canm bi deniyeym bakalm
Bsra1998_ Sedos2020 ama duphastonun yanı sıra birde yasmin yani doğum kontrol hapı verdi 3ay kullanmam icin