Zarinzemzem çok güzel bir isim fakst bebişiniz kaldirabilir mi canim ben koymayın demiyorum kesinlikliklee yanliş anlaşılmasın ellahmdullah müslumanım bebegimede hz. Peygambrrimizin ismini koymak cok isterim . Bi hocadan duymuştum sadece o yüzden arastrin dedim 🥰🥰