meliccccc Neye gore hesapliyoruz hanimlar tranfer gununden 14 gun geri sayip ogunumu adet gunu olarak sayiyoruz acaba🥴🥴
DamlaNur29 meliccccc canım son adet tarihi bende tüp bebekle hamileyim en son kan verdinmi merak ettim kanaman olmustu galiba gidip vermiştin değerin yükselidimi 🤰❤
meliccccc Melek2152 masallah benmde bugun 12.gunum 330 degerim cok sukur🥰persembe tekrar vericem insallah iki bebisimde benimledir🤰🤰👼👼🐣🧿🐣
meliccccc DamlaNur29 bugun verdim canm cok sukur yukseldi degerim bende artik bir hamileyim rabbime cok sukur🥰