Bende 39. Haftadayım kafası yerleşmemiş inmemiş aşağıya dedi muayene ederken.. Haftaya çarşamba gün verdi açılman olmazsa da suni sancı vermem dedi çocuğu strese sokmaktan başka bir şey olmaz diyor.. Benimde kafam çok karışık normal istiyordum ama sezeryanın daha iyi olacağını söyledi doktorum.. Ne yapmam gerek inanan kafam çok karışık