Merhaba🤗 hamilelikte şeker yükleme testini 20.haftada yapan var mı? Doktorum 20. haftamda yapmamı istedi ve yaptım. 24.haftada yapılıyor diye biliyorum, doktoruma sordum 20.haftada da yapılabileceğini söyledi. Benim gibi erken dönemde yaptıran oldu mu acaba? 🙏