SerpilAkbulut Ay aynı inan. Ne söylediğimi beğeniyor ne de kendisi isim buluyor. Bir gün güzel bunu düşünebiliriz dediği isime ertesi gün burun kıvırıp çok kötü diyor. 4 ay boyunca Defne Mila dedim olabilir çok güzel dedi. Sonra ı.ıh çook kötü allah çok kötü başka isim olsun diyor ee öner madem diyorum ona da yok diyor 😂. Şimdi erkek olursa Alparslan güzel dedik ikimiz de 3 gündür söyleniyorum bu isimi bugün gelmiş yok ya bu isim olmaz diyor, tam cinnetliik 🤣