Kızlar ben adetime 5 gün kala idrar testi yaptım erken gebelik testi negatif çıktı bu sabah da yaptım normal gebelik testi ama negatif çıktı adetime 10 gün kala göğüslerim şişmeye başlamıştı akıntım vardı belim ağrıyordu benim bu sabah ta ağrıyor sanki adet olacakmışım gibi sizce neden