Senna ben hamile kaldığımdan beri o sekildeydim çok zor oluyordu bi sıkıntı yaşamadım doktoruma da söyledim bir şey demedi bir sıkıntısı olsa söylerdi. Dedim ishal yerine keşke kabız olaydım da böyle lavaboda günüm geçmeyeydi bi kaç gün önce kabız oldum ve çok zor kabız olmak en iyisi diğer türlüsü 🤦♀️😁