Prenses39 Ben yidedim bikaç kere bi zararı olmadı abarmadıgın sürece sıkıntı degil diye biliyorum bazı seyleri örnegin maydonozu ve dereotunu ,rokayı kahvaltıda limonlayıp hersabah yedim.ama çok koymadım yesillik hepsinden 3 4 dal yedim avartmadım özellikle dereotunu ve maydonozuda çok önermiyolar ama hala severek yiyorum abarmadıgın sürece bazı seylari yiye bilirsin canım bende ,21 oldum Hayırlı dogumlar 🤗