Mervenur_kcbs canım 11 haftalık hamileyim tam üç aydır kullanıyorum vajinal yoldan ama gece yatarken koymamı söylemişti doktor. Emilimi geç oluyor demişti ağızdan önermiyorum mide rahatsızlığı uyku hali sersemlik yapabiliyormuş.. düşük tehlikem kanamam falan yoktu ama öncesinde iki tane düşüğüm var ve şuan. Ki tüp bebek.. tedbir amaçlı kullan dediyse kullan ama bence vajinal yoldan kullan