Kızlar suni sancıyla doğumumu yaptım çok şükür hemde hiç açıklığım yoktu ve Bebek çok yukardaydı ve sadece sabah 7.30 da vajinal hap koydular 12 ye kadar 3.5 cm di 12 de suni sancı verdiler ve saat 2 de 10 cm di 1 saat ıkınmam sürdü o yüzden 3 te doğum yaptım ve ilk gebeliğim doktor bile şaşırdı bu kadar kısa sürede doğum yapmama korkutmak istemem ama ömrümde öyle acı çekmedim ama sonu çok güzeldi hepinize hayırlı doğumlar