Girişim diğer annelerimizin girişinden farklı olmayacak ☺️Gel gelelim benim Doğum serüvenime.. 16 Mart Pazartesi günü hafif hafif sancılarım vardı. Ben regl sancısı Bile çekmemişimdir bu ana kadar o yüzden acı eşiğim çok düşük olur diye bekliyordum neyse o gün akşama kadar bişeyim yoktu saat öğleden sonra 5,30 gibi hafif hafif sancılarım gelmeye başladı ağrıtmıyordu ama rahatsız ediyordu git gide daha rahatsız etmeye başladı ama öyle çok fazla aman aman diyecek kadar bir sancım olmadı tüm süre zarfı içinde. Hemen hastaneye gitmedim bekledim 4 saat evde çektim o ara ara vuran sancıları en sonunda gittik hastaneye nst de sancı öğle dediğim gibi çok fazla gözükmüyordu hatta ona göre eve gönderecekti ebenin muayenesinden sonra 3,4 cm açılmam olduğunu söyledi. Doktor evin yakın mı diye sordu ,yakındı hastaneye gidin ılık bir duş alın , çantanızı , hazırlığınızı yapın gece 1 de gelin yatışınızı yapalım dedi. Biz istemedik saat 6ya kadar takipte olacaktım çünkü. Sabah 6-7 gibi gelip yatışı yapsak olur mu dedik sabah 7de geldik yatışım yapıldı 8-9’a kadar nst takip muayene vs derken doktorum geldi kendisi kontrol etti 5 cm açılmam vardı ama yine çok rahatttım son dakikaya kadar herşey çok güzel gidiyordu doktorumun kontörlünde çatımın üst tarafı kemikli olduğunu ve bu durumda doğumumun biraz sıkıntılı olacağını Söyledi tabi herşey yolunda gidiyor olduğunda böyle bir durumun olduğunu öğrenince çok üzüldüm son dakikada da sezeryana karar verip hazırlanma kısmına geçtik falan 9.50 de girip 10:01 geçe oğluşum Dünyaya geldi 1 saat sonrada ben çıktım doktorum çok iyiydi ve ilgiliydi her konuda sezeryandan o kadar korkuyordum ki anlatamam ama o an onu hiç düşünmedim sadece oğlumun sağlığı herşeyden önce geliyordu sonuçu ne olursa olsun karar verdim böylelikle oğluma kavuştum 2-3 saat sonra ayağa kalktım yürümeye başladım bu arada ben genel anestezi oldum. 1 gece kalıp öğleden sonra 3-4 gibide evimize geldik şimdi 3 gün oldu gazı var oğlumunda benimde tabi bu serzeyanın olumsuz yönleri dikkat etmeye çalışıyorum en kısa zamanda gaz sorununuda atlatırız inşallah şimdi uyuyor bebeğim. Doğumun nasıl oldu diye sordunuz Doğum hikayemi anlatmış oldum böylelikle😊allah en kısa zamanda kavuşmayı nasip etsin evlatlarınıza İnan’ın herşeye değiyor 🐣💙