Poyraz-isimsiz06 Kızlar bugun saglık ocagındaki doktora vitamin istedim bu ara bagısıklığım düşük oduguiçin decavit yazdı kullananlar nasıl faydası oldumu yada yan etkisi gibi
ilkbahar Poyraz-isimsiz06 ben bi paket kullandım bitmişti 😁 doktor tekrar vermişti ama bi süre hiç kullanmadım dün gene kafama esti başladım kullanmaya 🤷♀️🙂
Gulcan_89 Poyraz-isimsiz06 1 kutu kullandım ama kadın doğumcum ocean mummy önerdi. İçeriğinde Omega olduğu için. Devlet karşılamıyor ama 70 TL civarında. Decavit büyüktü yutarken zorlanıyordum🙈 ocean daha Küçük. Tercih senin 😊
Afyonlu02 10 haftalık sonra kullanmaya başladım halada kullanıyorum 20 haftalık olduk bende tek yan etkisi büyük abdest yaparken siyah geliyo oda normalmiş