Zaf35 benmde 8+1 ken gitmiştim bebeği kalp atışını falan gördük ama ölçüme göre 7+3 çıktı. Dpktorum bişey demedi ben sorucaktım unuttum. Ama herşey çok iyi skntı yok dedi. Benm bildiğim ilk haftalarda bebek çok minik mm lerle ölcüldüğü için böyke sapmalar normal. Gerilik var demesi için erken değilmi ? Hani bebek biraz büyüdğkten snra anlaşılırda 1 cm falan olan bişeyi tam dogru ölçemezker sonuçta. Benm doktorum gayet iyi skntı yok dedi . Bilemedim yani şimdi bende. Şuan 10+2 yim. 12. Haftada kontrolüm var bakalım inşallah iyidir bebeklerimiz